ICAP 2018

Del 22 al 27 de juliol, el Palau de Congressos de Barcelona acollirà el congrés que comptarà amb la presència de 6 premis Nobel i físics atòmics de tot el món. En paral·lel al congrés central, se celebraran dos esdeveniments especials oberts al públic: el 24 de juliol a les 18:00h, una taula rodona amb 6 premis Nobel en física, i el 26 de juliol a les 19: 30h, una presentació sobre un canvi en el sistema internacional d'unitats (SI). Organitzat conjuntament per la Universitat Autònoma de Barcelona, l'ICFO, la Universitat de Barcelona, i la Universitat Politècnica de Catalunya, el congrés se celebrarà al Palau de Congressos de Barcelona i acollirà a experts d'arreu del món, els quals compartiran resultats i visions sobre física atòmica, aprofundint en temes com la computació i comunicació quàntica, els gasos quàntics, els rellotges atòmics i la metrologia quàntica, els camps intensos i la ciència ultra-ràpida, entre d'altres qüestions.

22/07/2018 a 27/07/2018
Organitza