IV UNITE! Dialogue

IV edició Unite! Dialogue, inclourà el Unite! Branding Event que constitueix el major esdeveniment multiplicador i que apareix sota el titular “Creant el camí per a les universitats europees de 2030”. El seu objectiu és reunir tots els actors clau per a la difusió interna i externa. Unite! és una xarxa d'universitats de set països en el que es té com objectiu establir un nou model per a un campus interuniversitari europeu, transformar l'educació superior europea a través de l'educació multidisciplinaria, multicultural i multilingüe, la investigació i l'esperit empresarial. Cada sis mesos, el personal i estudiants de 7 diferents universitats participants es reunixen a Unite! per a discutir sobre diversos temes i activitats que s'han desenvolupat a Unite!.

29/11/2021 a 10:30 a 01/12/2021 a 18:30
Organitza