Jornada Florence Nightingale FME 2021

Des de l’FME es vol aprofundir en el vessant estadístic de Florence Nightingale i en la seva significació dins d’aquesta àrea de coneixement. I davant de les circumstàncies actuals de crisi sanitària, quines són les interaccions entre les dues facetes (infermeria i estadística) en les quals Florence Nigthingale va excel·lir. Les 4 ponències aniran a càrrec d’Altea Lorenzo (Estadística, Biomathematics & Statistics Scotland), Montse Vergara (Estadística i Infermera, Agència de Salut Publica de Barcelona), Clara Prats (física i professora de la Universitat Politècnica de Catalunya) i Gerard Giménez (estudiant del Màster en Estadística i Investigació Operativa UPC-UB i Research Assistant per la Universitat de Girona) i d’una ronda oberta de preguntes i conclusions finals per concloure la jornada.

12/05/2021 de 09:00 a 13:00
Organitza
UPC
Localitat