Jornada "Imaginary, una simfonia matemàtica": música i matemàtiques a l'FME

En el marc de l'exposició "Imaginary, una simfonia matemàtica" que s'exposa a l'FME fins al 17 de desembre 2021, la Facultat organitza aquesta jornada sobre música i matemàtiques, on la Barítona assoleix un protagonisme destacat com a paradigma d'interacció entre ambdues disciplines, ja que és un instrument musical creat fruit d'un projecte de recerca en enginyeria basat en la modelització matemàtica. Els ponents d'aquesta jornada són: Pilar Bayer Isant, catedràtica emèrita d’Àlgebra de la Universitat de Barcelona. Joaquim Agulló i Batlle, catedràtic d’Universitat d’Enginyeria Mecànica a l’ETSEIB de la Universitat Politècnica de Catalunya i Jordi Campos Temporal, músic, professor de música i enginyer acústic.