Open Class "Innovació en Fabricació Additiva. Nou Enfocament Centrat en l'Usuari"

Open Class del màster en Fabricació Additiva (xemipresencial). Aquesta sessió se centrarà en l'experimentació, validació, creativitat i col·laboració com a aptituds complementàries a les capacitats tècniques necessàries per afrontar qualsevol repte d'innovació que ens planteja el nou paradigma de la fabricació additiva. També es parlarà de metodologies de gestió agile i lean, que permeten aportar valor de forma incremental, i com aquestes s'integren i complementen amb la fabricació additiva. Els ponents d'aquesta Open Class són: Jordina Arcal. Innovator & Serial Entrepreneur, Enginyera Química per la Universitat Politècnica de Catalunya i Marc Nicolau, User Experience Lead, Enginyer en Disseny Industrial per la Universitat de Girona.