Open Class "La Transformación del Hospital Joan XXIII de Tarragona"

El nou Hospital Joan XXIII de Tarragona és un ambiciós i important projecte arquitectònic que comprèn la renovació de l'actual hospital, la construcció d'un nou edifici i la conservació dels edificis existents d'urgències i del CAP Francolí. El nou Juan XXIII serà un edifici d'alta complexitat que neix amb una visió regional que va més enllà del mateix centre. Es tracta d'un projecte de gran magnitud, tant en volum construït com en transformació. Amb aquesta renovació, l'hospital s'adapta a les necessitats sanitàries d'avui en dia i del futur pròxim. Els ponents d'aquesta open class són: Mario Corea, Arquitecte per la Universidad Nacional del Litoral en Rosario (Argentina). Humbert Costas i Ramon Sanabria, Arquitectes per a l'Escola Tècnica d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

19/10/2021 de 18:00 a 19:00
Organitza