Open Class "Pràctiques Àgils Efectives: Management 3.0, Story Mapping i Impact Mapping"

Open class dividida en dues parts on ens presentarà què és el Management 3.0: quins avantatges poden tenir els equips i les organitzacions en la seva adopció, les diferències amb altres tipus de management i les disciplines o àrees que componen aquesta pràctica. A la segona part, es tractarà dues potents tècniques per definir productes digitals: Story Mapping, que ens permet definir l'abast d'una iniciativa, i Impact Mapping, per abordar l'estratègia en la millora d'un producte. Els ponents de la open class són el senyor Víctor Fairen, consultor en Business Agility, SAFe Program Consultant, certificat com a Kanban Management Professional, formador de Management 3.0 i professor de Lean Agile i el senyor Jordi Freixas, enginyer en Informàtica per la UPC, docent del postgrau en Agile IT Management de la UPC School i de l'OBS Business School, sènior digital Project Manager al Futbol Club Barcelona.