Open Class "Tecnologies d'Informació Quàntica"

Open Class del postgrau en Enginyeria Quàntica (En línia) i del postgrau en Enginyeria Quàntica (Presencial). La ciència de la informació quàntica té com a objectiu entendre com podem processar i transmetre informació quan es codifica en partícules quàntiques. Les noves aplicacions tecnològiques, com ara ordinadors més potents o noves formes de criptografia, són possibles gràcies als fenòmens quàntics. Aquesta xerrada ens presentarà una visió general del camp, amb una anàlisi del seu estat actual i els reptes científics i tecnològics que cal abordar. Aquesta open class es realitzarà en anglès. El ponent d'aquesta open class anirà a càrrec del senyor Antonio Acín, professor d’investigació ICREA a l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), on dirigeix el grup de recerca sobre la teoria de la informació quàntica.

30/09/2021 de 19:00 a 20:00
Organitza