Process System Engineering Summer School

L'Escola d'estiu d'Enginyeria de Processos s'organitza a l'Escola d'Eneginyeria de Barcelona Est (EEBE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb la participació del Departament d'Enginyeria Química, el Departament d'Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica industrial i el AIChE Student Chapter de la UPC. L'Escola d'estiu ha estat impulsada per importants grups d'investigació en Enginyeria de Processos de diverses universitats espanyoles (Alacant-UA, Burgos-UBU, Madrid-UPM, Salamanca-USAL, Valladolid-UVA) i està afavorida pel Comitè Espanyol d'Automàtica (CEA) i la Societat Espanyola de Química Industrial i Enginyeria Química (SEQUI). Les diverses conferències, taules rodones, tallers i visites estan obertes a investigadors, acadèmics, professionals i estudiants de les diferents disciplines relacionades amb l'Enginyeria de Processos (Enginyeria Química, Automàtica i Control, Energia, etc.) i la modelització, simulació i optimització de sistemes de la indústria de procés. Informació sobre la inscripció a la web.

18/07/2018 a 08:30 a 20/07/2018 a 16:30
Organitza
Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)
Localitat