Rail Map Challenge

Organitzat per l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i la Generalitat de Catalunya, acollirà durant 24 hores els millors experts en usabilitat, disseny i programació per fer del mapa del transport ferroviari de Barcelona un dels més competitius.

05/10/2018 a 16:00 a 06/10/2018 a 16:00
Organitza
ATM i Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l'EPSEB i la UPC School.
Localitat
On
Espai BITal de l'Hospitalet de Llobregat (C/ José Agustín Goytisolo, 22 – 08908 L'Hospitalet de Llobregat)
Adreça web

Els participants podran gaudir d'un workshop previ a l'inici de la hackthó i del servei de mentoring durant les 24h.

A nivell de perfil de participants estem buscant equips de 2 a 4 persones formats per:professional GIS, geògraf/a, topògraf/a, dissenyador/a gràfic/a, dissenyador/a UX/UI, programador/a, creatiu, desenvolupador, entre d'altres.

Aquesta iniciativa és molt interessant pels estudiants i titulats dels graus d'Enginyeria en Geoinformació i Geomàtica i del Grau en Enginyeria Geomàtica i Topografia.

El termini de inscripcions finalitza el 28 de setembre de 2018 a les 23:59 hores.

Afegeix al calendari