Setmana de la Ciència: Hi ha turisme sostenible?

Activitat organitzada a l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú en el marc de la Setmana de la Ciència per presentar dos projectes relacionats amb el turisme sostenible i el canvi climàtic.

16/11/2017 de 10:00 a 11:00
Organitza
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)
Localitat
Vilanova i la Geltrú
On
Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG): Víctor Balaguer, 1, Vilanova i la Geltrú
Adreça web
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

A la xerrada, a càrrec del professor David Pino, es mostraran un parell de projectes amb relació amb turisme sostenible i canvi climàtic. El primer tracta de promoure un turisme que tingui un impacte mínim a un ecosistema (Camiguin, Filipines). El segon tracta de com el turisme es pot veure afectat pel canvi climàtic a la ribera mediterrània i quins mètodes d'alerta es poden crear.