Setmana de la Ciència: Robòtica industrial

Taller organitzat per l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa en el marc de la Setmana de la Ciència per aprendre els principis de la robòtica en els processos de fabricació.

16/11/2017 de 10:00 a 12:00
Organitza
Localitat
Terrassa
On
Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT): C. Colom, 11. Terrassa
Adreça web
 Afegeix al calendari
Places
info.png

Més informació

En aquest taller se’ls dóna al alumnes uns conceptes bàsics sobre robots i robòtica per poder resoldre una tasca de simulació d’un procés de fabricació. També se’ls donen nocions de programació RAPID per tenir èxit en la tasca proposada. D’altra banda, se’ls explicaran i presentaran els estudis relacionats amb l’automatització i la robotització a l’ESEIAAT.