Sessió informativa "Innovar ja no és una opció, i el talent és el camí"

En aquesta sessió tractarà dels beneficis de fer un doctorat industrial, de ser una bona oportunitat per captar talent avançat i impulsar un projecte que situï a la seva empresa a l’avantguarda del mercat col·laborant amb la UPC, la universitat líder en Doctorats Industrials amb més de 200 projectes impulsats. Els ponents d'aquesta sessió són: Dr. Jordi Llorca Piqué Vicerector de Recerca de la Universitat Politècnica de Catalunya, Jordi Alba Granados, Director tècnic del Pla de Doctorats Industrials del Departament Recerca i Universitats i Joan Francesc Córdoba Direcció de l’Àrea Acadèmica de la Universitat Politècnica de Catalunya.

01/12/2021 des de/d' 18:00
Organitza