Setmana de la Ciència a la UPC

Del 9 al 18 de de novembre arriba la 23a Setmana de la Ciència a Catalunya i la UPC organitza conferències, tallers i d'altres activitats per donar a conèixer especialment als estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatiu, però també al públic general, la ciència i la tecnologia que es desenvolupa a la nostra universitat. Els temes centrals de l’edició d’enguany són, d’una banda, el patrimoni cultural, amb motiu de la celebració de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural que promou la Unió Europea; la figura i l’obra de Pompeu Fabra, amb motiu de la celebració dels 150 anys del naixement del lingüista i gramàtic català, celebració promoguda per la Generalitat de Catalunya; i la figura del prestigiós físic nord-americà Richard Feynman, amb motiu de la celebració del centenari del seu naixement. Però són moltes més temàtiques de les accions que es podran trobar a la UPC.

09/11/2018 a 18/11/2018
Organitza
Universitat Politècnica de Catalunya
On
A les diferents escoles i facultats de la UPC.
Adreça web
info.png