Tech talk: Mirades UPC a un futur optimista

Entre les missions d'una universitat pública tecnològica com la Universitat Politècnica de Catalunya està desenvolupar tecnologia adequada per millorar les condicions de vida de les persones. Fa més de 25 anys que el Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC coordina els programes de cooperació per al desenvolupament i de participació i voluntariat social de la Universitat Politècnica de Catalunya. La UPC és una universitat líder, capaç de dissenyar circuits que han passejat pel planeta Mart o pionera tant en el desenvolupament de tecnologies com el 5G com en el disseny de tecnologies adequades pels camps de refugiats a l'Àfrica. També duen a terme projectes de gestió hospitalària a Sierra Leone, aporten millores a la reconstrucció del Nepal després del terratrèmol, realitzen acció social en el camp de la visió al Vallès i són part de la Plataforma Pobresa Zero a Catalunya, entre moltes altres coses . En aquesta xerrada ens explicaran com han fet tot això i, sobretot, com ho faran per aconseguir un futur millor, per a tothom i a tot arreu.