Xerrada: Open Talent "Built to Scale: Tools and Techniques for Developing a 100+ Hours RPG" + Presentació del joc Erimos

A càrrec de Nick Pechenin, Lead Systems Designer a Larian Studios. L'acte també acollirà la presentació del videojoc Erimos, el projecte desenvolupat pels alumnes dels màsters en videojocs i animació de la UPC School. En aquesta xerrada explorarem els reptes de disseny que sorgeixen quan es desenvolupen jocs de rol per a PC a gran escala que inclouen gran quantitat de contingut i temps de joc llargs. També revisarem les eines i tècniques que els dissenyadors de sistemes de Larian Studios van utilitzar per afrontar els reptes d'escala durant el desenvolupament de Divinity: Original Sin II i Baldur's Gate 3. Aquesta conferència es realitzarà en anglès. Després de la conferència es presentarà el videojoc Erimos (de l'estudi Akita Interactive), el projecte final que els alumnes del màster en Advanced Programming for AAA Video Games i del màster en Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School han realitzat durant l'última edició del programa (curs 2021-2022).

11/11/2022 de 18:00 a 20:00
Organitza