Open Talent: "Els Nous Perfils Professionals de la Construcció"

En aquesta sessió, s'abordarà com ha de ser la construcció del present, les ciutats sostenibles, l’impacte de les noves tecnologies, els nous processos de treball o l'anàlisi de dades. De forma transversal, es tractarà com han de ser els nous perfils professionals a la construcció, amb base tècnica i visió tecnològica, i capacitat per avaluar projectes des de la visió social, econòmica i ambiental. El canvi climàtic és el primer repte al qual ens enfrontem, però no l'únic. Els ponents d'aquesta sessió són el senyor Isidro Navarro, emprenedor tecnològic. CEO de l’empresa Labs4Reality per al desenvolupament de projectes de RA i RV i consultor BIM-AEC com a CEO de l’estudi INarquitectura i el senyor Licinio Alfaro, Cap del departament de Construcció Sostenible de l’Institut de Tecnologia de la Construcció de Catalunya (IteC).

25/03/2021 de 19:00 a 20:00
Organitza