• #LaUPCemMOU

Als estudiants de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) els mou l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia. I a tu, què et mou?

• La UPC oferirà sis nous estudis de grau el curs 2018-2019

La UPC té previst posar en marxa sis nous estudis de grau el curs acadèmic 2018-2019: Enginyeria de Ciències Agronòmiques, Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, Enginyeria Geològica i Ambiental, Ciències i Tecnologies del Mar, Industrial Technologies and Economic Analysis, i Paisatgisme.

• Participa al 19è Premi UPC

Un any més, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) convoca el Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciències i Tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de cicle formatiu de grau superior (CFGS). Els treballs de batxillerat es poden enviar fins al 18 d'abril, mentre que els projectes de CFGS es poden inscriure fins al 25 de maig. Els guanyadors de les dues categories obtindran una beca de gratuïtat per al primer curs de grau a la UPC i una tauleta.

• L’EPSEM acull, un any més, l’Olimpíada Química de Catalunya

Per cinquè any consecutiu, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa serà seu de l’Olimpíada Química de Catalunya per als centres de la Catalunya central. L’activitat es dirigeix a estudiants de segon de batxillerat i pretén promoure l’interès per la química entre els joves.

• Deu anys conquerint Mart

Amb l’objectiu de fomentar l’interès pel coneixement científic i tecnològic entre els estudiants d’ESO i motivar-los per continuar els estudis, el Campus del Baix Llobregat de la UPC va engegar fa deu anys el programa ‘Mart XXI: és possible una colònia humana a Mart?’. En la darrera edició, que ha tingut lloc recentment, un nou grup de 225 alumnes han investigat les oportunitats de vida al planeta vermell des de diferents àmbits.

• Convocat el 15è Premi Poincaré 2018

Organitzat per l'FME, premia el millor treball de recerca relacionat amb les matemàtiques o l’estadística.

• Olimpíades de Geologia de Catalunya a la UPC

• Nova guia d'estudis de la UPC

• Tres titulats i un estudiant del CFIS, premiats a la Barcelona Pollution Datathon

• 14 de febrer: Jornada de Portes Obertes a la UPC

Ja pots fer la teva inscripció!

• Descobreix l'enginyeria que mou el món

El nou grau en Enginyeria Geològica i Ambiental s'impartirà a l'Escola de Camins el proper curs

• Nova edició del programa 'Bojos per les mates'

• Una estudiant i una titulada per la UPC reben Premis Dona TIC

Ester Lorente, enginyera informàtica i estudiant del master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) de la UPC, ha estat guardonada en la categoria Estudiant TIC Universitària. Per la seva banda, l’enginyera de telecomunicació per la UPC Mireia Calvo ha rebut el Premi Dona TIC Revelació.

• Coneix el present de la robòtica

• Premis a l’alt rendiment

Al llarg del curs, diversos estudiants del Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS) de la UPC han obtingut guardons i posicions destacades en competicions internacionals d’informàtica i matemàtiques.

• Apropa't a la UPC

Quants graus i màsters pots cursar a la UPC? Disposa de programes de mobilitat o pràctiques en empreses? Quines són les vies d'accés a uns estudis determinats? I les sortides professionals? Les activitats de promoció i orientació organitzades al llarg del curs t'ajuden a resoldre dubtes sobre els estudis de la UPC i són una eina útil per a la presa de decisions sobre el teu futur a la Universitat.

• La UPC desperta vocacions a l’Escolab

Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya han programat aquest nou curs un total de 50 activitats científiques per a l’alumnat d’ESO, batxillerat i CFGS, en el marc del projecte Escolab.

• Coneix la UPC

• La recerca més jove

Descobreix el niu d'idees de recerca

• Coneix el que t'ofereix l'ETSETB!