Apropa't a la UPC

Descarregar

Estudiants de la UPC ofereixen informació sobre els estudis de la Universitat al Saló de l'Ensenyament de 2016

Quants graus i màsters pots cursar a la UPC? Disposa de programes de mobilitat o pràctiques en empreses? Quines són les vies d'accés a uns estudis determinats? I les sortides professionals? Les activitats de promoció i orientació organitzades al llarg del curs t'ajuden a resoldre dubtes sobre els estudis de la UPC i són una eina útil per a la presa de decisions sobre el teu futur a la Universitat.

20/11/2017

Periòdicament, les escoles i facultats de la UPC, organitzen Jornades de Portes Obertes (JPO) que permeten als estudiants interessats en la Universitat visitar els espais, aules i laboratoris, contactar amb professorat del centre i conèixer de primera mà alguns projectes de recerca que s'hi desenvolupen. La UPC celebra, a més, dues JPO conjuntes al llarg del curs, on hi participen la majoria dels centres i que tindran lloc al febrer i a l'abril. En total, s'organitzaran unes 80 sessions al llarg del curs, obertes a estudiants, pares, centres docents i professors sota inscripció. El calendari complet de jornades es publicarà al llarg del mes de novembre al web de la Universitat.

A més, per tal d'oferir una informació propera i personalitzada, la UPC participa en fires i jornades d'orientació de Catalunya i Balears, entre les quals destaquen el Salón de Orientación Universitaria, a Mallorca, la Fira d'Ensenyaments Superiors, a Menorca i el Saló de l'Ensenyament i el Saló Futura, a Barcelona.

D'altra banda, i com a part del compromís de la UPC de despertar interès pels àmbits d'estudi i de recerca de la Universitat en els més joves, així com per garantir un futur que respongui a les necessitats de titulats en àmbits científico-tècnics, la UPC organitza tallers tecnològics i científics i conferències de divulgació científica que promouen i aviven les vocacions científiques. En aquest sentit, la UPC també ofereix cada curs un ampli programa d'activitats en el marc d'iniciatives com la Setmana de la Ciència, YoMo, la Festa de la Ciència o bé el programa Escolab.

Més informació: