Una estudiant i una titulada per la UPC reben Premis Dona TIC

Guardonades als Premis DonaTIC 2017

Ester Lorente, enginyera informàtica i estudiant del master's degree in Innovation and Research in Informatics (MIRI) de la UPC, ha estat guardonada en la categoria Estudiant TIC Universitària. Per la seva banda, l’enginyera de telecomunicació per la UPC Mireia Calvo ha rebut el Premi Dona TIC Revelació.

20/12/2017

Entre les 73 candidatures presentades en les set categories, els Premis 12x12 Dona TIC han atorgat el premi Estudiant TIC Universitària i Revelació a Ester Lorente, enginyera informàtica que actualment cursa el master's degree in Innovation and Research in Informatics i que participa en el programa Talent de l’inLab FIB, en l’àrea Smart Mobility.

A més, el Premi Dona TIC Revelació ha estat per a Mireia Calvo, enginyera de telecomunicació per la UPC. Mireia Calvo ha estudiat, a més, el màster universitari en Enginyeria Biomèdica, impartit per la UPC i la Universitat de Barcelona, i ha obtingut un doctorat europeu en Processament de Senyals i Telecomunicacions amb una tesi els resultats de la qual permeten entendre millor una malaltia que provoca la mort sobtada cardíaca a persones amb cors aparentment normals.

La tercera edició dels Premis Dona TIC han tingut lloc en el marc del 12×12 Congress i han estat organitzats per Tertulia Digital i la Secretaria de Telecomunicacions, Ciberseguretat i Societat Digital de la Generalitat de Catalunya. Els guardons volen destacar la feina de les estudiants i professionals en l’àmbit de les noves tecnologies i crear referents per despertar l’interès per les disciplines STEM en les nenes i noies.

Més informació: