Com serà el curs 2020-2021 a la UPC?

Fotografia de Cèlia Altisent

L'estudiantat de primer curs, una prioritat

El curs 2020-2021 a la Universitat Politècnica de Catalunya serà el màxim de presencial possible. Així ho va aprovar el Consell de Govern de la Universitat en els criteris generals que són el full de ruta per a l'organització docent del proper curs en un escenari imprescindible de protecció de la salut de les persones.

Els estudiants de primer curs són, més que mai, una prioritat per a la UPC i és per això que els grups de primer cursaran els estudis amb la màxima presencialitat que sigui possible, especialment en assignatures com les pràctiques o en les matèries que s’imparteixen als laboratoris.

Per fer les coses més fàcils al nou estudiantat del curs 2020-2021, la UPC ofereix mentories i diferents eines per aconseguir fer amb èxit el pas de la secundària a la universitat. Consulta la informació sobre aquest suport als webs dels centres docents.

...i informa't també sobre les beques i els ajuts que convoquen les diferents administracions, així com de les convocatòries que la UPC té obertes en el marc del seu Pla Equitat.