Recull el teu carnet UPC

6.Recull el teu carnet UPC

• Carnet UPC matriculaEl carnet UPC t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis...

Per generar el carnet és imprescindible que pugis la teva foto al sistema en el moment del registre.

Si ets estudiant del centre docent que indiquem tot seguit, hauràs de recollir el teu carnet a qualsevol dels següents punts d'emissió:

» FIB, ETSETB, ETSECCPB, al Campus Diagonal Nord

» ESTEIB, ETSAB, EPSEB, FME, al Campus Diagonal Sud

» EEBE, al Campus Diagonal-Besòs

» EEAB, EETAC, al Campus del Baix Llobregat

» ESEIAAT, FOOT, CITM , al Campus de Terrassa

Aprofita els últims dies per recollir de forma immediata el teu carnet UPC!

En cas que el teu centre docent sigui EPSEM, EPSEVG, ETSAV o FNB, el rebràs per correu postal a l'adreça que hagis informat al camp "domicili curs" de l'e-Secretaria. Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp "domicili familiar".

• Carpeta UPC matriculaCom a nou estudiant també rebràs la carpeta UPC.

Properament, t'informarem com es distribuirà la carpeta als centres docents.