Recull el teu carnet UPC

6.Recull el teu carnet UPC

• Carnet UPC matriculaEl carnet UPC t'acredita com a estudiant de la Universitat i et permet l'accés a diferents serveis: biblioteques, laboratoris, instal·lacions esportives, edificis...

Per generar el carnet és imprescindible que pugis la teva foto al sistema en el moment del registre.

Si ets estudiant del centre docent que indiquem tot seguit, hauràs de recollir el teu carnet a qualsevol dels següents punts d'emissió:

» FIB, ETSETB, ETSECCPB, del 14 al 25 de setembre al Campus Diagonal Nord

» ESTEIB, ETSAB, EPSEB, FME, del 28 de setembre al 9 d'octubre al Campus Diagonal Sud

» EEBE, del 28 de setembre al 9 d'octubre al Campus Diagonal-Besòs

» ESAB, EETAC, del 28 de setembre al 9 d'octubre al Campus del Baix Llobregat

» ESEIAAT, FOOT, CITM ,del 28 de setembre al 9 d'octubre al Campus de Terrassa

Aprofita els últims dies per recollir de forma immediata el teu carnet UPC!

En cas que el teu centre docent sigui EPSEM, EPSEVG, ETSAV o FNB, el rebràs per correu postal a l'adreça que hagis informat al camp "domicili curs" de l'e-Secretaria. Si aquest camp no conté informació, el rebràs a l'adreça informada al camp "domicili familiar".

• Carpeta UPC matriculaCom a nou estudiant també rebràs la carpeta UPC.

Properament, t'informarem com es distribuirà la carpeta als centres docents.