Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Bachelor's degree in Video Game Design and Development (docència en anglès)

Curs 2017-2018
Amb el bachelor's degree in Video Game Design and Development (grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs) et formaràs com a professional capacitat per conceptualitzar, dissenyar i programar videojocs i continguts adreçats al món digital interactiu, aptes per difondre's en diferents plataformes i dispositius mòbils. El pla d'estudis s'ha dissenyat perquè adquireixis les competències multidisciplinàries que intervenen en la creació de videojocs i materials interactius, amb una sòlida base científica en les tecnologies implicades, la programació amb múltiples plataformes, el disseny artístic i gràfic, la modelització i l'animació en 2D i 3D. En acabar el grau, hauràs desenvolupat diferents projectes de videojoc de forma individual i en grup, adquiriràs un ampli coneixement de la indústria i coneixeràs les claus de l’emprenedoria, així com els sistemes de finançament i monetització propis del sector, a partir de la participació activa de les diferents empreses que hi participen.

Amb continguts i docència realitzada 100% en anglès i impartits a Barcelona.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
4 anys
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2017-2018
Idiomes
Anglès
Preus i beques
6360€ (per any acadèmic)Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Nota de tall del curs 2017-2018
8,600. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de CFGS
Legalització de documents
Tots els documents expedits en països de fora de la Unió Europea han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
  • Expert/a en desenvolupament de videojocs.
  • Expert/a en programació d'aplicacions gràfiques interactives en temps real.
  • Programador/a d’apps.
  • Dissenyador/a de videojocs.
  • Productor/a de videojocs.
  • Artista tècnic/a.
  • Dissenyador/a 3D.
  • Animador/a 2D i 3D per a videojocs i continguts digitals.
  • Analista de dades de videojocs.
  • Control de qualitat, assaig i balanceig.
  • Consultor en ludificació.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una 3a llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.
Lloc d'impartició
Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Versió per imprimir

Sol·licita informació