Campus de la UPC

La UPC és la universitat catalana amb més campus i amb una forta implantació territorial.

El mapa dels campus

La UPC és una universitat amb una extensa implantació en el territori català amb 9 campus distribuïts en 6 ciutats de Catalunya: Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Cugat del Vallès, Terrassa i Vilanova i la Geltrú. Coneix els campus en tota la seva extensió i la seva ubicació urbana.

El Consell de Direcció als campus

El Consell de Direcció visita regularment els campus de la UPC, es reuneix amb els equips directius de les unitats que hi són presents i amb els i les representants de l'estudiantat. L'objectiu és conèixer millor la realitat i les necessitats de cada campus.

Fòrum de ciutats

El Fòrum és un espai de trobada universitat-ciutat destinat a compartir estratègies i impulsar sinèrgies en aquells municipis on la UPC té presència.

coneix

ESAB