Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Màster universitari en Ciència i Enginyeria de Materials

El màster universitari en Ciència i Enginyeria de Materials proporciona una formació avançada en el camp de la ciència i l'enginyeria de materials, un camp de coneixement interdisciplinari que inclou l'estudi de l'estructura, les propietats, el processament i les aplicacions de materials metàl·lics, ceràmics, polimèrics i biològics, i que engloba els materials estructurals tradicionals, els funcionals, els nanomaterials i els biomaterials.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
Dos cursos acadèmics, 120 crèdits ECTS. Inici: setembre
Horaris i modalitat
Tarda. Presencial
Preus i beques
Preu aproximat del màster sense expedició del títol, 6.535 € (9.802 € per a no residents a la UE).
Més informació sobre preus i pagament de la matrícula
Més informació de beques i ajuts
Idiomes
Un 80% de les assignatures s'impartiran en castellà i un 20% en anglès.
Lloc d'impartició

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE)

Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Requisits específics

El perfil i la formació prèvia més adequats per superar amb èxit el màster és acreditar més de 180 crèdits de matèries corresponents a una titulació universitària científica o tècnica, i més de 60 crèdits en matemàtiques, física, química, mecànica, ciència dels materials i anglès.

S'exigeix el nivell B2 d'anglès i B2 de castellà (estudiants estrangers) acreditables en el moment de formalitzar la matrícula.

Criteris d'admissió
  • Expedient acadèmic.
  • Titulació i universitat de procedència.
  • Experiència professional.
Places
Preinscripció
Període de preinscripció obert.
Com es formalitza la preinscripció?
Com es formalitza la matrícula?
Legalització de documents
Documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció