9a Jornada UPCalumni - UPCE: Universitat, Pandèmia, Comunicacions i Empresa

Jornada d’intercanvi d’experiències i coneixements

Quan?

18/11/2020 de 18:00 a 19:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Jornada virtual

Nom de contacte

UPCalumni

Afegiu l'esdeveniment al calendari

#UPCalumniSpirit

Aquesta jornada anual que organitza UPCalumni  està dirigida a totes aquelles persones interessades en aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

Amb UPCalumniSpirit,  faràs networking entre  ex-alumnes,  amb persones que estan o han estat vinculades a la Universitat i també empreses i institucions interessades en la temàtica de la jornada. Retroba't amb les persones que integren els Clubs Alumni i participa en les seves activitats.

Objectiu de la jornada

Les sigles UPCE - Universitat, Pandèmia, Comunicacions i Empresa són l'eix transversal d'aquesta taula rodona de debat i reflexió,  que permetrà conèixer  com ha afectat la COVID19 a la universitat, quins són els models computacionals d'anàlisi i prospectiva que permeten fer previsions del comportament de la pandèmia, com les (tele)Comunicacions ajuden a fer front a aquest escenari mixt de presencialitat i virtualitat, i finalment, com la situació derivada del confinament inicial i la crisi sanitària  generalitzada afecta l'Empresa,  l'àmbit en què els titulats i titulades de la UPC desenvolupen majoritàriament la seva activitat.

Si t'interessa conèixer l'opinió dels ponents sobre els temes que es tractaran a la jornada, pots fer-ho a través de twitter amb l'etiqueta #UPCalumniSpirit al compte @UPCAlumni o al grup de LinkedIn  "UPC Alumni.Barcelona Tech".

Durant la jornada també estarà obert el xat del canal de Youtube de la UPC (https://www.youtube.com/watch?v=xhlQVHyn150).

Inscriu-te a la Jornada
Les teves dades de contacte serviran per mantenir un registre dels inscrits i mantenir-te informat.

18.00 – 18.05 h. Inici de l'acte

Didac Ferrer. Cap del Gabinet d'Innovació i Comunitat de la UPC.

Doctor en Ciència de Materials.

"Cada vegada m'interessa més la dimensió social de la tecnologia. M'il·lusiona la creativitat i la col·laboració entre persones diverses que uneixen esforços per millorar el món, que -dit de passada- ho necessita molt. Quines idees noves sortiran d'aquesta taula rodona?"

18.05 – 18.15 h. Benvinguda

Josep Maria Vilà Solanes.
President d'UPCalumni.

18.15 – 19.45 h. Taula rodona

UPCE: Universitat, Pandèmia, Comunicacions i Empresa.

Eusebi Jarauta. Vicepresident d'UPCalumni (moderador de la taula).

Enginyer industrial (especialitzat en Tècniques Energètiques) i doctor enginyer industrial per la UPC.

"Un plaer i un privilegi poder compartir aquesta Taula Rodona amb persones tan rellevants que estic convençut ens aclariran els molts punts foscos que tenim amb relació a tot el que està passant. Sens dubte, una contribució d'UPCalumni al servei dels seus membres, de la comunitat UPC i de la nostra societat, en el context de la contribució al projecte acadèmic de la nostra universitat."

Nuria Garrido. Vicerectora de Docència i Estudiantat de la UPC.

Doctora Enginyera Industrial, professora i investigadora al departament de màquines i motors tèrmics a l'Escola Superior d'Enginyeries Industrials, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT). Membre del Club Alumni de Dones Politècniques

Ha estat sotsdirectora d'Entorn, Societat i Comunicació de l'Escola d'Enginyeria de Terrassa  i delegada del rector per a l'àrea de Promoció, Empresa, Recerca i Internacionalització de l'ESEIAAT.

Clara Prats. Professora i investigadora del Grup Biologia Computacional i Sistemes Complexos de la UPC.

Llicenciada en Física per la Universitat de Barcelona i doctora en Física Aplicada i Simulació en Ciències per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Responsable de models computacionals al Centre de Medicina Comparativa i Bioimatge de l'Institut de Recerca en Ciències de la Salut Germans Trias i Pujol (IGTP).

Josep Pegueroles. Director de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona de la UPC.

Enginyer de Telecomunicació de l'ETSETB i doctor en Telemàtica per la UPC.

Ha estat sotsdirector d'empreses de l'ETSETB,  i anteriorment, secretari acadèmic de la mateixa escola. Professor titular d'universitat des del 2008, vinculat al Departament d'Enginyeria Telemàtica i professor de secundària i batxillerat.

Josep Maria Ciervo. Director general IThinKUPC i UPCnet.

Enginyer de Telecomunicació per la UPC i PDD (IESE), cursant diferents postgraus a Harvard i a l'Insead.

Ha estat Director de Consultoria Estratègica a Deloitte i Director d'HP Catalunya, on ha ocupat també els càrrecs de Director de Màrqueting, de Vendes i d'Operacions.

19.45 h. Cloenda

Francesc Torres Torres.
Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Inscriu-te a la Jornada

Organitzen la jornada