Descobreix les activitats del 50è aniversari de la UPC per al mes de novembre

Descarregar

El web 50.upc.edu recull la programació d'actes i iniciatives i altres continguts vinculats a la celebració dels 50 anys

Descarregar

Dibuix commemoratiu del cinquantenari de la UPC, obra de l'artista català Perico Pastor

La celebració del 50è aniversari de la UPC continua aquest mes, amb dues sessions d'UPCTalks pels ODS com a activitats centrals. Conferències, rutes i visites guiades i esdeveniments internacionals completen l’agenda d’activitats del novembre.

04/11/2021

Amb motiu de la celebració del 50è aniversari de la creació de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), s’organitza un programa d’activitats commemoratives fins al proper mes de desembre. Els esdeveniments programats per al novembre, oberts a la participació de tota la comunitat universitària, són els següents:

El programa d’actes es pot consultar al web 50.upc.edu i a les xarxes socials, amb l’etiqueta #50anysUPC.