24 de maig: Jornada de Videojocs Three Headed Monkey Awards (3HMA)

La UPC School tanca amb una jornada especial la setena edició consecutiva del concurs Three Headed Monkey Awards, un certamen que premia els millors projectes d’estudiants i estudis indie en l’àmbit dels videojocs. Seguint la línia de la passada edició, l’acte de lliurament de premis d’aquest any es transforma en una jornada de tota una tarda que inclourà una conferència a càrrec de José Antonio Escribano, AI Programmer a Guerrilla Games, una àrea d’exposició dels projectes finalistes del concurs, el joc de realitat virtual UPC Virtual Riders i la clàssica gala de lliurament de premis. Serà el proper divendres 24 de maig, des de les 16:00h fins a les 20:30h, a l’Auditori del Disseny HUB Barcelona (Plaça de les Glòries Catalanes 38, Barcelona).

CONFERÈNCIA: “ARTIFICIAL INTELLIGENCE AL JOC HORIZON ZERO DAWN”

En la jornada 3HMA del 24 de maig comptarem amb la participació especial de José Antonio Escribano, AI Programmer a Guerrilla Games (Amsterdam). En la conferència: “Artificial Intelligence al joc Horizon Zero Dawn” coneixerem els reptes que l’equip d’AI va haver d’afrontar en el desenvolupament d’aquesta producció. Per Guerrilla Games, Horizon Zero Dawn ha estat un canvi de direcció definitiu. Passar de nivells lineals, combats tàctics i basats en primera persona a un joc action RPG de món obert ha requerit crear nous sistemes i haver de refer alguns ja existents.

José Antonio Escribano té més de 10 anys d’experiència treballant en la indústria dels videojocs. Ha enfocat la seva carrera cap a l’AI en l’àmbit internacional i ha treballat a AiGameDev.com com a lead programmer, i posteriorment a Crytek i Guerrilla Games com a AI Developer.

Finalistes3HMAZONA DE JOCS AMB ELS FINALISTES I JOC DE REALITAT VIRTUAL

Al llarg de tota la tarda, a l’Espai Foyer del Disseny HUB, es podrà jugar als videojocs dels equips finalistes. És una oportunitat única per conèixer el jove talent en videojocs, obtenir feedback de les seves creacions i establir networking entre els finalistes i el món professional.

També quedarà obert al públic durant tota la tarda el videojoc de realitat virtual UPC Virtual Riders, creat pel professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM/UPC Marc Ripoll, amb la col·laboració d’exalumnes UPC. Amb un simulador real de moto i les ulleres de realitat virtual et transportaràs a un circuit futurista per viure una experiència de conducció 100% realista.

3HMAGALA DE LLIURAMENT DE PREMIS

A les 19:30h començarà la clàssica gala de lliurament dels premis, acompanyada de l’actuació musical del grup Four Headed Band i de moltes sorpreses més.

Es lliuraran els 4 premis d’aquesta edició:

• Premi al Millor Videojoc – Social Point
  • Menció del Públic
  • Premi Millor Videojoc UPC
  • Premi al Millor Videojoc Mobile

També es realitzarà un concurs per al Premi Expert, la sorpresa de cada any per als assistents a l’esdeveniment.

L’esdeveniment de setena edició del concurs Three Headed Monkey Awards comptarà amb la presència d’estudiants, professionals de la indústria dels videojocs i l’animació, així com els membres del jurat del concurs, entre els quals hi ha representants de les principals empreses i institucions del món dels videojocs com Social Point, Ubisoft, King o Digital Legends. A l’acte també hi assistiran membres de la crítica especialitzada i del món acadèmic.

INSCRIU-T’HI!