S’atorguen 27 premis extraordinaris de doctorat en els cinc àmbits de coneixement

El Consell de Govern reunit el 24 d’octubre ha aprovat atorgar 27 premis extraordinaris de doctorat distribuïts en els cinc àmbits de coneixement. El lliurament de premis es realitzarà durant la inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de l’Escola de Doctorat, que tindrà lloc el 17 de novembre a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC.

06/11/2017

Els premis extraordinaris de doctorat s’atorguen entre aquelles persones que han obtingut el grau de doctor amb una qualificació de cum laude en el curs acadèmic 2014-2015 en qualsevol programa de doctorat de la UPC, distribuïts entre els cinc àmbits de coneixement que s’estableixen a la convocatòria: arquitectura, urbanisme i edificació; ciències; enginyeria civil; enginyeria de les TIC i enginyeria Industrial.

Els guardons s’atorguen tenint en compte la producció científica, tècnica o artística i els treballs de recerca que són conseqüència directa de la tesi doctoral. Aquests premis es lliuraran durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2017-2018 de l’Escola de Doctorat, que tindrà lloc el 17 de novembre, a les 10 hores, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC. La lliçó inaugural 'How to achieve and maintain a good quality doctoral education: European perspective', anirà a càrrec de Melita Kovacevic, presidenta del Comitè Directiu d'Educació Doctoral del Consell de l'European University Association (EUA) (2012-2016) i membre del Comitè des del 2009.