Celebració dels 25 anys dels estudis en Multimèdia

El CITM celebra aquest curs 2022-2023 els 25è aniversari dels seus estudis en Multimèdia. Amb motiu d’aquests 25 anys de recorregut formatiu i experiència investigadora al Centre, ha organitzat una jornada especial de celebració per al proper dimecres 10 de maig, a les 18h, al Plató del CITM, que serà punt de retrobada i debat entre la comunitat alumni, professorat, estudiantat actual i professionals del sector.

Durant l’acte comptarem amb la participació de diversos alumnis del grau en Multimèdia en 2 taules rodones on es reflexionarà sobre l’evolució i versatilitat del perfil multimèdia i sobre l’emprenedoria al sector. Plantejat com a punt de retrobada de la comunitat CITM, l’acte oferirà un espai de reflexió , debat i networking sobre la professió multimèdia, la seva evolució i les seves oportunitats de present i futur.

L’esdeveniment va dirigit, en particular, a la comunitat alumni del grau en Multimèdia i als estudiants actuals del CITM, però també és obert per a totes aquelles persones que tinguin interès en la indústria de les tecnologies digitals i multimèdia.

Aquest és el programa de l’acte:

• 18:00 h – Benvinguda institucional. A càrrec de Joan Gispets, vicerector de Política Universitària de la UPC, i Carles Sora, director del CITM.
  • 18:10 h – Taula rodona: “La Transversalitat i Adaptabilitat del Perfil Multimèdia”. Amb la participació dels alumni:
    • Judit Casacuberta, UX Researcher a GAMMAUX.
    • Laia Turmo, investigadora postdoctoral a i_mBODY Lab (Universidad Carlos III de Madrid) en disseny d’interacció (IxD) i user experience (UX).
    • Marc Martí, director d’Art a Socialpoint.
  • 19:00 h – Converses sobre l’evolució del perfil multimèdia. El nou grau en Disseny Digital i Tecnologies Multimèdia del CITM. Amb Carles Sora, director del CITM, i Josep Maria Monguet, exdirector del CITM i fundador dels estudis en Multimèdia al Centre.
  • 19:20 h – Taula rodona: “Emprenedoria al Sector Digital”. Amb la participació dels alumni:
    • Helena Córdoba, productora escènica multimèdia i directora de FUSE Company by Messcellany.
    • Eduard Llovet, director de producte a ElectroMaps. Cofundador de Nautal i Yumminn i ex lead product manager a Doctoralia.
    • Adrián Dorado, cofundador de Qualud, eHealth product designer i UX/ UI lead.
    • Marc Teixidó, fundador i director creatiu de Norte Image Studio.
  • 20:00 h – Presentació de la plataforma UPC AlumniMés.
  • 20: 15 h – Tancament de l’acte i espai de networking.

INSCRIU-T’HI