Eleccions al Claustre Universitari: publicades les candidatures provisionals

El 23 d'octubre s'ha publicat la relació de candidatures provisionals per a la provisió de vacants del Claustre Universitari de la UPC. El 24 d'octubre s'ha iniciat el període de reclamacions, que estarà obert fins al 26 d'octubre. La proclamació definitiva de candidatures serà aquest divendres, 27 d'octubre.

24/10/2017

Les eleccions per a la provisió de vacants al Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) seran des del 6 de novembre, a partir de les 10 hores, i fins al 9 de novembre, a les 9.59 h, per urna electrònica. S’han de renovar un representant del PDI doctor amb vinculació permanent (PDI-A), sis representants del Personal investigador en formació (PDI-B2), dos del PDI permanent doctor (PDI-B3), un del PDI permanent no doctor (PDI-B4) i 17 representants de l’estudiantat. Els resultats definitius dels i les representants electes es publicaran el 15 de novembre.

Al web de la Seu Electoral Electrònica es podran consultar el cens electoral definitiu, la relació de candidatures, la proclamació dels resultats i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procés electoral. Al web de la UPC s’informarà de les diferents fases del procés i els seus terminis.

Les properes dates destacades del calendari d’eleccions previst són les següents:

• Proclamació provisional de candidatures: 23 d'octubre
  • Reclamació contra la proclamació provisional de candidatures: del 24 al 26 d'octubre
  • Proclamació definitiva de candidatures: 27 d'octubre
  • Del 30 d’octubre al 3 de novembre: campanya electoral
  • Del dia 6 (a les 10 h) al 9 de novembre (a les 9.59 h): votacions electròniques