Vés al contingut (premeu Retorn)

Èxit de PUCRA, en l’European Rover Challenge.

PUCRA ha aconseguit, en el seu primer any, la millor classificació nacional en la història de la competició. Enhorabona!
Èxit de PUCRA, en l’European Rover Challenge.

Després de classificar-se per la final mundial de l'European Rover Challenge, PUCRA ha aconseguit, en el seu primer any, la millor classificació nacional en la història de la competició. Una 8a posició entre més de 100 equips internacionals.

L’equip de 52 persones ha estat treballant durant 1 any dedicant més de 150.000 hores en el desenvolupament, des de zero, d’un Rover totalment autònom. S’han implementant tècniques avançades de Intel·ligència Artificial i Visió per Computador per aconseguir millors resultats i quedar per davant d'universitats com University College London, Moscow State University o Cranfield University, entre d'altres.

PUCRA ERC2020

pucra erc final