Vés al contingut (premeu Retorn)

Jordi Clos Garrido titulat de l'EEBE guardonat amb el 1er premi del Ranking Nacional 2020

Sociedad Española de Excelencia Académica li otorga aquest reconeixement pel Grau d'Enginyeria Elèctrica cursat a la EEBE. Enhorabona!

SEDEA  - Sociedad Española de Excelencia Académica, cerca els millors expedients acadèmics juntament amb les activitats de formació i el·labora un Rànkig Nacional on otorga premis als millors estudiants i estudiantes.

Jordi Clos Garrido, va cursar el Grau d'Enginyeria Elèctrica a l'EEBE, on al 2018 ja va rebre el premi al millor expedient acadèmic, amb 10 matrícules d'honor. El mateix resultat d'excel·lència va obtenir en el Grau d'Enginyeria Electrònica, que ha finalitzat a l'octubre del 2020.

En el seu cas ha donat valor al seu expedient, la seva participació durant quatre anys a la Formula Student amb el equip e-Tech Racing, amb una participació activa (de més de 40h setmanals) per dissenyar, construir i competir amb un monoplaça 100% elèctric. Aquesta etapa reconeix que li ha servit també per poder treballar en el que realment li apassiona.

Haver cursat dos graus amb excel·lencia acadèmica i el seu treball dins l'e-Tech Racing li han aportat la preparació i els coneixements per afrontar ara la seva vida laboral d'empresa.

Enhorabona!