Jornada virtual de videojocs per lliurar els Premis 3HMA 2020

La UPC School tanca amb una jornada virtual de videojocs la 8a edició del concurs Three Headed Monkey Awards, un certamen que premia els millors projectes d’estudiants i estudis indie en l’àmbit dels videojocs. La sessió comptarà amb una conferència inicial a càrrec de dos alumni de la UPC School que han fet carrera internacional en el desenvolupament de videojocs, Albert Millàs i Joan Centellas. L’acte es podrà seguir divendres 11 de desembre, a les 18 h, a través de la plataforma Google Meet.

En aquesta jornada virtual de videojocs, tindrem el plaer d’escoltar a Albert Millàs, programador a Ubisoft Berlín, i a Joan Centellas, Level Designer també a Ubisoft Berlín. Tots dos han estat alumnes dels màsters en Videojocs i Animació de la UPC School i ens presentaran, en la conferència: “L’Aventura Internacional AAA”, les experiències i lliçons apreses en aquests últims anys desenvolupant videojocs per a diferents estudis europeus. Ara, tots dos formen part de l’equip de desenvolupament del videojoc Far Cry 6 a Ubisoft Berlín.

Tot seguit, després de la conferència, es realitzarà al lliurament de premis 3HMA 2020 en les quatre categories:

• Audience Award
  • Big Picture Award
  • Best Mobile Game Award
  • Best Game Award

Aquest és un acte obert.  Per unir-te, registra’t a través del formulari d’inscripció a la jornada 3HMA 2020.

T’hi esperem!