La tercera ronda de la sèrie 'Teaching and Learning' de Unite! s'inicia aquesta primavera

Comunitat de Unite! durant un dels seminaris del cicle de Teaching and Learning de la tardor de 2021
Descarregar

Les activitats formatives del cicle Teaching and Learning (TaL) de Unite! estan dirigides al personal docent i investigador, i al personal d'administració i serveis de totes les universitats de l’aliança Unite! (inclosos els estudiants de doctorat i els postdoctorals que participen en l'ensenyament), que vulguin aprofundir en la pedagogia docent a través de noves pràctiques i experiències d'ensenyament i aprenentatge.

17/02/2022

El cicle TaL està organitzat pel grup de treball de Unite! Teaching and Learning Academy, que reuneix els experts pedagògics més qualificats de l'aliança d'universitats. Aquest alt nivell d'experiència pot guiar i fer costat al nostre professorat per a promoure un compromís genuí, un aprenentatge profund i noves pràctiques d'ensenyament innovadores per a la comunitat de Unite! Atès que les activitats són impartides per membres de les diferents universitats de l'aliança i estan obertes a tota la comunitat, aquesta és també una oportunitat única per a conèixer als membres del professorat de les universitats associades a Unite!

TaL es va posar en marxa a la primavera de 2021, i des de llavors ha demostrat que fomenta les col·laboracions dins de la comunitat. La pròxima sèrie, que marcarà el primer aniversari de la iniciativa, s'ha iniciat el 15 de febrer amb el seminari web de llançament, titulat 'Engaging Virtual Spaces'. Aquesta nova sèrie està repleta de nous i interessants temes que integren un ampli ventall dels reptes i oportunitats als quals ens enfrontem a classe, des de la sostenibilitat fins a la internacionalització, la intel·ligència emocional, l'educació per a l’emprenedoria, etc. La informació sobre cada activitat està disponible en el fulletó (en anglès).

Un altre aspecte destacat d'aquesta sèrie és que les inscripcions es realitzaran també a través del Metacampus de Unite!. Això implica que els usuaris hauran de tenir el seu propi compte de Metacampus per accedir al curs. Una vegada que s'hagi accedit a la plataforma Metacampus, és necessària la preinscripció per a cada activitat. Per clarir qualsevol dubte que pugui sorgir en el procés d'inscripció, s'ha creat una guia de registre (en anglès).

Les activitats -seminaris web, cursos i esdeveniments de formació- són gratuïtes per a la comunitat de Unite! i es desenvolupen en anglès i en línia. S'atorgaran certificats i, en alguns casos, crèdits.