María Lucía Aparicio, estudiant del CFIS, plata a l'EGOI

L’Olimpíada Europea Femenina d’Informàtica s'ha celebrat a Turquia del 16 al 23 d'octubre

Les quatre candidates que han representat Espanya a l'EGOI (Olimpíada Europea Femenina Informàtica), celebrada a Antalya (Turquia) del 16 al 23 d'octubre, han obtingut dues medalles de plata i dues de bronze.

Destaca el mèrit de la María Lucía Aparicio, estudiant de primer curs del CFIS de la doble titulació de Matemàtiques i Enginyeria Informàtica, que ja va guanyar el bronze a l'edició anterior d'aquest concurs i ara s'ha fet amb la plata. Ella va ser també la guanyadora de la final de l'OIFEM (Olimpíada Informàtica Femenina Espanyola), que es va celebrar el passat mes d'abril a la UPC, i va estar coorganitzada i copatrocinada pel CFIS.

La nostra enhorabona a la María Lucía!