Reconeixement del Consell Social a la professora Isabel Mercader, guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019

Descarregar

Isabel Mercader, professora del Departament de Física, guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019

Dijous, 19 de desembre, a les 13 h, l’Escola de Telecomunicació de Barcelona acull l'acte de reconeixement a la professora Isabel Mercader, guardonada enguany amb el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent, que oferirà la conferència "El premi. Reflexions...".

16/12/2019

El 19 de desembre, a les 13 hores, a la sala multimèdia Pedro Vicente del Fraile, de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) —entrada per la Plaça Telecos del Campus Nord (C. Jordi Girona, 1-3. Edifici B3)—tindrà lloc l'acte de reconeixement a la professora Isabel Mercader,  guardonada enguany amb el 22è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2019 en la modalitat de trajectòria docent.

Un acte obert a la comunitat universitària, prèvia confirmació, i que comptarà amb la intervenció de Francesc Torres, rector de la Universitat Politècnica de Catalunya · Barcelona Tech (UPC) i de Ramon Carbonell, president del Consell Social de la mateixa universitat (òrgan que convoca cada any aquest guardó), així com de la professora Isabel Mercader, del Departament de Física i vinculada a l’ETSETB, que farà  la xerrada: "El premi. Reflexions...".

Mercader va ser distingida amb el guardó la primavera passada per les seves qualitats reconegudes de docents excel·lents. El jurat va destacat el perfil polivalent d’Isabel Mercader, com a professora dedicada a l'estudiantat i a la docència, tot actualitzant continguts i aportant canvis i millores, i també n'ha destacat l'activitat de recerca, així com la seva capacitat de coordinació i la bona disposició a col·laborar amb altres docents i equips.

En aquesta edició, el premi a la trajectòria docent també es va concedir al professor del Departament d'Arquitectura de Computadors, Miguel Valero,  distingit enguany amb la medalla Jaume Vicenç Vives.

El lliurament dels guardons va tenir lloc el 4 d'octubre, durant l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2019-2020.