Vés al contingut (premeu Retorn)

Alumnes del Màster en Enginyeria Nuclear de l'ETSEIB guanyen el "I4N EUROPE 2023"

Simone Albanese, Camilla Castaldo, Luis de Juan Carbonell i Francisco Hernán Justel Pizarro formen l'equip guanyador.
winners_03.png
  • Els dies 7 i 8 de maig de 2023, es va celebrar a Cracòvia, Polònia, la segona edició del concurs europeu d'innovació - Innovation for Nuclear (I4NEurope - a l'European Nuclear Young Generation Forum (ENYGF 2023).
  • L'objectiu del concurs d'innovació és fomentar l'aparició de noves tecnologies, aplicacions o sistemes nuclears innovadors i fins i tot la creació de start-ups, dins d'equips multidisciplinaris. El concurs també ofereix una plataforma per a la visibilitat i la discussió d'aquestes idees i catalitza l'energia jove per pensar i crear solucions innovadores.
  • Després de guanyar la final nacional al mes de març, l'equip format per alumnes del Màster en Enginyeria Nuclear de la UPC, va defensar les seves propostes d'innovació nuclear per donar resposta a problemes de la societat actual, davant un jurat d'experts a Cracòvia.
  • En aquesta final celebrada a Polonia, el "Core Team" va imposar-se als campions de França, Polònia i Hongria, amb la seva proposta "Achieving flexibility in existing NPPs ith latent heat storage.

winners_02.png

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona us dona la més sincera enhorabona.

Felicitats, Core Team!

Simone Albanese, Camilla Castaldo, Luis de Juan Carbonell i Francisco Hernán Justel Pizarro formen el Core Team.