Serveis a l'estudiantat

Per estar al dia

• Allotjaments

Et proposem diferents fórmules per viure com a casa: residències, habitatges universitaris, lloguers solidaris d’habitacions per a joves o, bé, pisos compartits amb gent gran.

• Igualtats d'oportunitats

La UPC promou la igualtat de gènere i d’oportunitats en tots els àmbits de la Universitat, i ofereix assessorament sobre què cal fer davant de qualsevol tipus d’assetjament sexual.

• Sostenibilitat

Coneix la gestió de residus, la mobilitat responsable, l’economia circular (reutilització), i l'estalvi energètic, i contribueix a una universitat més sostenible.

• Accessibilitat i mobilitat sostenible

Criteris bàsics que han de guiar el model de mobilitat per accedir als campus de la UPC tot atenent als principis de sostenibilitat.

• Assessorament psicològic

Afavorir l'adaptació al món universitari, l'estabilitat personal i rendiment acadèmic. És un servei confidencial i gratuït en els espais de la UPC.

• Mentories i plans d'acció tutorial

Els programes de mentories, tutories o plans d'acció tutorial s'adrecen als nou estudiants de grau o bé a estudiants d'altres cursos.

• Sindicatura de Greuges

Si tens una queixa, un suggeriment o un conflicte, pots adreçar-te a la Sindicatura de Greuges, encarregada de vetllar pels drets i llibertats de la comunitat universitària.

• Salut i prevenció de riscos

Coneix les mesures de seguretat en laboratoris i tallers, què cal fer en cas d’emergència i en cas d’accident, i què cobreixen les assegurances escolar i voluntària.

• Inclusió i atenció a la discapacitat

Per tal de garantir la igualtat d’oportunitats, tens a la teva disposició eines, serveis, espais amb què assoliràs la plena inclusió en tots els àmbits de la UPC.