Recull de notícies 05 març

“Tot deconstruint l’escola” Polítiques globals de privatització als sistemes educatius. Article de Xavier Díez (IAC) publicat al blog del FSCATGirona.

Video de la 2a Marxa de la Dignitat de Girona. 1 març 2014. Muntatge audiovisual de la 2ª Marxa per la Dignitat i els Drets Socials de Girona i Salt, amb les paraules de Eduardo Galeano de fons.

Campanya brutal ajuntament BCN: #CanVies: “Volen acabar amb tot allò autogestionat”  LaDirecta.cat

Crítiques a la presentació del Campus McDonald’s a la UPV Dierarieducacio.cat

Más de la mitad de las mujeres europeas han sufrido acoso sexual . eldiario.es

Consulta los recortes en investigación de la universidades españolas eldiario.es