Proposta de vaga indefinida a l’assemblea de PDI, PAS i Estudiants de la UPC (22/3/2013)

Avui a l’assemblea d’ Estudiants, PDI i PAS de l’ Universitat Politècnica de Catalunya, més de 600 persones han mostrat el majoritari rebuig als pressupostos 2013, als 340 acomiadaments de PAS i PDI i ha demanat la dimisió del rector i equip de govern.

S’ha acordat una nova assemblea de tots els col·lectius pel proper 2 d’abril, per preparar i treballar mobilitzacions, una vaga indefinida i un centre físic i virtual (que probablement es dirà quelcom semblant a VAGA INDEFINIDA UPC) pel seguiment i treball de la lluita per la defensa dels llocs de treball de PDI i PAS, del no desmantellament de la universitat, facultats i escoles que s’anuncien en el pla de restructuració i s’anuncien al pla de viabilitat que la Generalitat ha ordenat a la direcció de l’ UPC. I aconseguir la celebració d’un claustre i una moció de censura contra el rector i el seu equip de desgovern.

Enllaç per veure l’assemblea   http://www.youtube.com/channel/UCPfYc_sBnTsW5wZmQkpiOjw

Col·laboradors de l’Infopremsa han asistit a l’assemblea, però la presència d’alguns mitjans de comunicació ha fet que en 2 hores ja es puguessin llegir a alguns mitjans digitals el recull de notícies que us adjuntem.

LA LLUITA CONTINUA !!