Recull de notícies 29-sep

PROTESTAS A PARTIR DEL 6 DE OCTUBRE
El curso escolar con el menor presupuesto de la última década.  Diagonalperiodico.net

Los recortes marcan la entrada en vigor de la Lomce, una ley denunciada por segregadora.

Padres de alumnos impulsan una red de escuelas insumisas a la LOMCE en Cataluya. LaSexta/noticias

Las asociaciones de consumidores alzan la voz contra el nuevo “sablazo” en la subida de la luz. Kaosenlared.net

Montoro devolverá a los funcionarios el 25% de la extra suprimida en 2012. ELPAIS

El govern espanyol pagarà el gener el 25% de la paga extra suprimida el 2012 als funcionaris de l’Estat.  Montoro adverteix que les comunitats que no compleixin l’objectiu de dèficit no ho podran fer. La Generalitat ja ha avançat que té la intenció el 2015 de deixar de suprimir pagues dobles.  ara.cat

El retorn del 25% de la paga extra robada del 2012 als funcionaris i treballadors públics és una mesura insuficient i electoralista. No ens podem conformar. Des del CAU-UPC IAC sempre hem lluitat i reclamat el retorn i la recuperació de tots els drets robats als treballadors públics.

Els drets laborals i socials dels treballadors, guanyats i aconseguits amb la nostra feina i la nostra lluita, justos i merescuts, han de ser retornats l’abans possible. No podem permetre que la classe política controlada pels poders financers i oligàrquics, que s’han enriquit i beneficiat a costa de la falsa crisi-estafa (ajudes públiques, beneficis empresarials, rebaixes socials, etc.) perpetui aquesta injusta situació. Ja és hora de recuperar allò que per dret ens pertany i és fruit de la nostra feina. Per la devolució de totes les retallades!!