Vés al contingut (premeu Retorn)

[Exposició] Concurs de fotografia Imatges del Sud i Tecnologies i Cooperació per al Desenvolupament a l'ETSECCPB

13/04/2016 13:00 a 06/05/2016 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)
On
Vestíbul de l'ETSECCPB
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Del 13 d'Abril al 6 de maig podreu visitar l'exposició Tecnologies i Cooperació per al Desenvolupament al vestíbul de l'ETSECCPB, edifici C2 del Campus Nord. L'exposició,  elaborada pel CCD, té per objectiu acostar al públic universitari la vinculació entre tecnologia i cooperació per al desenvolupament, i donar eines per acostar-se i conèixer el treball que la comunitat universitària duu a terme en aquesta temàtica.

A més, també hi trobareu exposades les fotografies premiades del XIII Concurs Fotogràfic Imatges del Sud. El concurs, convocat pel CCD,  té l’objectiu de difondre les diferents realitats dels països del sud i de promoure i donar un reconeixement a la participació activa de la comunitat universitària de la UPC en els àmbits de la solidaritat i la cooperació. Podeu consultar les fotografies guanyadores, així com totes les imatges presentades.

Us hi esperem!