Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Taller de campanyes creatives sobre els drets de les persones refugiades

Taller de campanyes creatives sobre els drets de les persones refugiades

Et preocupa la situació del dret d’asil arreu del món? Dissenya la teva campanya de sensibilització amb pressupost i reconeixement ECTS.
14/02/2022 a 20/05/2022
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

Crea la teva campanya de sensibilització en defensa dels drets de les persones refugiades

Participa en el taller on et dotaran de pautes i eines per posar en marxa de manera autònoma accions, iniciatives i campanyes per a la construcció d'un món més just i solidari.

Disposaràs de pressupost i acompanyament per posar-la en marxa!

Perfil: Estudiantat universitari de grau o màster

El taller combinarà ponències amb dinàmiques i treball en grup en un ambient distès, obert al diàleg i en què es potenciarà l'aprenentatge conjunt. Durant les sessions es compartiran recursos, fonts d'informació i lectures recomanades que et permetran ampliar la informació.

Què t'aportarà participar-hi?

• Rebràs formació específica en línia i gratuïta.
  • Obtindràs reconeixement 1 crèdit ECTS.
  • Contribuiràs a sensibilitzar sobre les causes i conseqüències del desplaçament forçat de persones, així com sobre els objectius, avenços i reptes de l'Agenda 2030.
  • Coneixeràs joves com tu de qui aprendràs experiències i amb qui compartiràs valors com l'amistat i la companyia.

Quin serà el teu compromís?

Pressupost i acompanyament d'experts de l'Alt Comissionat de les Nacions Unides per als Refugiats (ACNUR).

• Durada: 25 hores (12,5 h de treball online i 12,5 h de treball asíncron)
  • Dates: 14, 16, 21 i 23 de febrer de 9h a 12h, i 10 de març de 10h a 12h.
  • Reconeixement: 1 crèdit ECTS

Inscripció a la 2ª edició
Dies 14, 16, 22 i 23 de febrer de 9h a 12h
i dia 10 de març de 10h a 12h
(obriu en una finestra nova)

Inscripció a la 3ª edició
Dies 15, 17, 22 i 24 de març de 16h a 19h
i dia 7 d'abril de 16h a 18h
(obriu en una finestra nova)

Inscripció a la 4ª edició
Dies 26 i 27 d'abril i 3 i 4 de maig de 16h a 19h i dia 20 de maig de 16h a 18h (obriu en una finestra nova)

Inscriu-t'hi
La formació, els coneixements i l'experiència adquirits en aquest curs permetran a l'alumnat implicar-se de manera eficaç en altres iniciatives de transformació de la realitat posades en marxa des d'entitats, organitzacions, col·lectius o moviments dels quals puguin formar part ara o en el futur.