Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Esdeveniments / Taller d'estiu universitari URBAN INTERNATIONAL WORKSHOP DELHI

Taller d'estiu universitari URBAN INTERNATIONAL WORKSHOP DELHI

L’ETSAB, conjuntament amb la Jamia Millia Islamia University de Delhi i l’Associació Equal Saree organitzen el taller “Urban International Workshop”.

10/07/2012 09:30 a 12/07/2012 21:00
On
ETSAB
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
El taller té com a objectiu reflexionar i estudiar com, a través de petites intervencions urbanes, la dona pot incorporar-se a l’espai públic. En concret, es vol realitzar un manual d’autoconstrucció derivat a l’ urbanisme. El taller es desenvoluparà en dues fases; una a Barcelona, del 10 al 12 de juliol, i l’altra a Delhi, del 6 al 13 d’octubre.

El taller de Barcelona està obert a tothom i s’entén com una fase de recerca i anàlisi sobre els conceptes que es posaran en pràctica a Delhi a través de conferències i tallers. Els temes que es tractaran a les conferències són urbanisme i gènere, societat i sistemes participatius i construcció i salubritat.

La fase de Delhi es realitzarà conjuntament amb els estudiants de la Jamia Millia Islamia University de Delhi. En concret, es catalogaran els diferents sistemes de transformació i millora urbana proposats pels participants i que responen a les problemàtiques del lloc, l’àrea d’Okhla. En tot el procés de treball es considerarà indispensable la participació i implicació de les dones per tal d’obtenir un disseny d’acord amb les necessitats reals.