Vés al contingut (premeu Retorn)

XVIII Edició de les Jornades Reutilitza

El proper dia 21 de Novembre es celebren les XVIII Jornades REUTILITZA al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya.

21/11/2012 10:00 a 30/11/2012 09:05 (Europe/Madrid / UTC100)
On
Campus Nord
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal
Aquesta proposta s’integra en les activitats del programa REUTILITZA, una iniciativa gestionada pel Centre de Cooperació per al Desenvolupament (CCD) de la UPC i per l’associació Tecnologia per a Tothom (TXT) per incidir en la sensibilització social i ambiental, que es fonamenta en el reaprofitament dels equips informàtics procedents de renovacions a la UPC i a altres entitats, en suport a iniciatives solidàries.
El programa
Dimecres 21 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 12h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
15 - 19h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Divendres 23 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 14h Reparació i etiquetatge d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Interfícies de Computadors de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Dimarts 27 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
8 - 10h Instal•lació de software lliure als equips informàtics de les Jornades, dut a terme pels alumnes de l’assignatura Administració de Sistemes Operatius (ASO).
10 - 12h  Reparació d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Arquitectura d'un PC (APC) de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
12 - 14h Instal•lació de software lliure als equips informàtics de les Jornades, dut a terme pels alumnes de l’assignatura Software Lliure i desenvolupament Social. Dirigit als estudiants de SLDS.
Dimecres 28 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
10 - 13h  Reparació d’equipament informàtic pels alumnes de l’assignatura Arquitectura d'un PC (APC) de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).
Dijous 29 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos
Divendres 30 de Novembre, Aula Àgora, Edifici B3, a la plaça de Telecos