Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Noticies / Concurs fotogràfic Imatges del Sud Global 2022

Concurs fotogràfic Imatges del Sud Global 2022

Des d'ara i fins el 22 de febrer del 2022 està obert el Concurs Fotogràfic Imatges del Sud Global
Concurs fotogràfic Imatges del Sud Global 2022

El CCD convoca el Concurs Imatges del Sud Global, orientat a mostrar i compartir algunes de les visions i les experiències viscudes a través de la participació directa en projectes de cooperació impulsats des de la UPC.

Qui hi pot presentar treballs?

Poden participarhi totes les persones vinculades a la UPC (estudiants, professorat i personal d'administració i serveis i alumni) que hagin intervingut directament en activitats de cooperació per al desenvolupament realitzades al llarg de l'any 2020 o 2021 en el marc d’iniciatives i projectes que han obtingut el suport del CCD, en particular a través de les convocatòries anuals d'ajuts.

Modalitats

Modalitat REALITAT (R): fotografies que mostrin diferents aspectes de la realitat i de la vida quotidiana als llocs on s’han desenvolupat els projectes.

Modalitat PROJECTES (P): fotografies que il·lustrin les activitats realitzades i la incidència dels projectes que s’han dut a terme, en especial mostrant l'ús i l’aplicació de tecnologies o el desenvolupament de programes de formació i, en general, l’impacte del treball realitzat.

Premis

Cada modalitat està dotada amb un  primer premi de 400 € i amb un segon premi de 200 €.

Què cal fer per presentar-hi fotografies?

Llegiu amb deteniment les bases, seleccioneu fins a 3 fotografies per a cada modalitat i ompliu el formulari(obriu en una finestra nova), adjuntant els arxius corresponents.

Accedeix al formulari per presentar fotografies

El material recollit a través d'aquest concurs configura un recurs molt valuós per acostar a la UPC aquestes altres realitats del món i del nostre entorn, de cara a sensibilitzar la comunitat universitària i a potenciar el compromís solidari i la participació en l'àmbit de la cooperació al desenvolupament, que tan urgent segueix esdevenint en aquest període.