Vés al contingut (premeu Retorn)

El Gran RecaPTE a la UPC 2016

Gran Recapte d’Aliments a la UPC del 12 al 21 de desembre de 2016

Banner_recollida nadal

Es calcula que, actualment, un 20% de la població viu en situació de pobresa a Catalunya i pateix necessitats d’ajuda alimentària. Aquestes persones del nostre entorn requereixen la nostra solidaritat i capacitat organitzativa per no esdevenir persones marginades.

Les recollides d’aliments també serveixen perquè la resta de la ciutadania recordem i no acceptem com normal  la greu situació que viu aquest grup, i que arran de la crisi econòmica ha anat creixent.

Enguany  l'EEBE del Campus del Besos col.laborarà a través de l’entitat Formació i Treball que gestiona el bar de l’escola. L'entitat s'encarregarà de fer la recollida d’aliments que es portaran directament al menjador social El Gregal,  ubicat al barri.

A la resta dels Campus la recollida i distribució continuarà gestionant-se a a través de Banc del Aliments.  Al 2015 van recollir  4.642.000 kg en més de 2.500 punts de recollida i va comptar amb l'ajuda de 25.000 voluntaris. Més informació sobre el Banc Social i com col.laborar aquí.

Com aliments bàsics a aportar el Banc dels Aliments proposa:
Brou, Conserves peix, Llet, llegums cuits, galetes, oli, llet maternitzada, farinetes i pures infantils, arròs i pasta. Cal evitar els envasos de vidre.

On els puc portar?

Campus Nord: ETSETB (Edifici B3)  | FIB (edifici B6) | ETSECCPB (edifici C1) | Biblioteca Rector Gabriel Ferraté | Edifici Til·lers (vestìbul)

Campus Sud: ETSEIB | EPSEB | FME

Campus de Terrassa: FOO Consergeria | EET TR1 Consergeria |ETSEIAAT TR5 Consergeria |Edifici Campus Vestíbul