Vés al contingut (premeu Retorn)

Et queda un racó a la maleta?

El CCD col·labora amb Labdoo.org per fer arribar portàtils en desús a escoles arreu del món. Si has de fer un viatge i pots carregar-ne un, mira si al teu destí hi ha una escola esperant el seu portàtil!
Et queda un racó a la maleta?

Labdoo.org és una plataforma col·laborativa sense ànim de lucre que permet fer arribar portàtils en desús carregats amb aplicacions educatives a escoles d'arreu del món, de manera distribuïda i sense generar emissions de CO2 addicionals al planeta. La idea és aprofitar els viatges que es fan per altres motius, i que els viatgers facin arribar els portàtils a les seves destinacions.

D'altra banda, si formeu part d'una entitat o participeu en un projecte en escoles i necessiteu portàtils, podeu demanar-los a Labdoo!

Contacteu amb el CCD i us posarem en contacte amb els seus responsables.

Des de la seva fundació i gràcies a la col·laboració de milers de persones, la plataforma humanitària Labdoo ha anat creixent, actualment servint portàtils a més de 1180 escoles en més de 115 països, disposant de més de 240 hubs operatius repartits en els 5 continents i beneficiant a més de 360,000 estudiants d'arreu del món.