Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del CCD
  • Des del dia 24 de juliol el CCD ha canviat d'ubicació i ens trobareu a l'edifici Vèrtex, a la planta baixa. El nou espai ens permetrà més complicitat amb programes propers de l'àmbit del compromís social universitari, com UPC Sostenible, Igualtat i Inculsió.

• La UPC posa en marxa 63 projectes de cooperació internacional, cooperació local i educació per al desenvolupament, a través de la 27a Convocatòria d'Ajuts del CCD.

• La Facultat de Nàutica de Barcelona i el Centre de Cooperació per al Desenvolupament de la UPC emeten aquest comunicat davant la crisi humanitària que fa anys que té lloc a la Mediterrània.

• Aquí podreu trobar de manera àgil tota la informació i instruccions relatives al projecte.

• Tres estudiants de la UPC participen, amb Hemav Foundation, en el projecte FREEDA, desenvolupant un dron de reconeixement a mar obert per a la recerca de persones i embarcacions, amb l'objectiu de millorar les missions de rescat de l'ONG Proactiva Open Arms. Recentment s'ha realitzat el primer test a alta mar, a Borriana (Castelló), amb la intenció de validar l'operativitat dels drons al vaixell de l'ONG.

• Fins el 30 de juny està oberta la convocatòria per a la realització de 2 tesis doctorals en l'àmbit de la recerca per al desenvolupament humà convocades per la UPC

• Aquesta jornada se celebrarà el proper 11 d'abril al Campus del Baix Llobregat, a Castelldefels, i està organitzada pels Ajuntaments de Sant Boi de Llobregat i Castelldefels, l'Insistut Català Internacional per la Pau i el Centre de Cooperació per al Desenvolupament de Castelldefels

• Aquest projecte, recolzat pel CCD des del 2014 i en el que participen estudiants de la UPC, ha estat guardonat per aquests premis que impulsa la Fundación Mútua Madrileña

• El proper 27 de març a les 12h a l'Aula Màster es farà la Presentació de Projectes del CCD de l'any 2018

• El jurat va decidir el passat 11 de febrer les fotografies premiades d'entre les més de 130 que es van presentar al concurs. Aquest any el concurs inaugura la secció de vídeos, consulteu-ne els guanyadors aquí!