Vés al contingut (premeu Retorn)

Notícies del CCD
  • El passat 10 de gener es va tornar a reunir la Xarxa de Cooperació de la UPC per començar a donar forma a l'Estratègia de Cooperació 2021, aprovada el passat mes de desembre pel Consell de Govern de la universitat

• El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat ha impulsat l'elaboració d'aquest pla, que defineix les prioritats i línies estratègiques de la UPC en cooperació i voluntariat per als dos propers anys.

• Del 12 al 21 de novembre tornem a tenir una cita al Campus Nord amb la REUTILITZACIÓ D’ORDINADORS

• Arriba una nova edició del “Taller de Drets humans, Migracions i Asil” que posarà la mirada sobre la protecció internacional i migracions des de la perspectiva dels drets humans. OBERTES INSCRIPCIONS

• El 1r Premi UPC al Compromís Social, adreçat a la comunitat de la Universitat, han distingit la tasca en aquest àmbit de la Càtedra Unesco de Sostenibilitat, del programa UPC Reutilitza i de les professores Lídia Montero i Núria Salán. El jurat també ha fet un reconeixement a títol pòstum de la professora Montserrat Soliva.

• Amb el lema "Un nou contracte social per combatre les desigualtats", la jornada d'aquest any serà un debat entre l'arquitecta i activista Itziar González i el filòsof Josep Ramoneda

• Ja hem obert el Programa UPC de Voluntariat TIC de suport a entitats socials per al curs 2019-2020. En aquest apartat trobareu totes les nostres propostes, el formulari d'inscripció, informació rellevant, convalidació d'ECTS i molt més. Fes-te voluntari ! T'esperem !

• La Cooperativa TARPUNA, que treballa en temes ambientals i energètics, cerca voluntaris universitaris per fer d'observadors en processos d'aprenentatge i servei en escoles i instituts de Barcelona

• Des del dia 24 de juliol el CCD ha canviat d'ubicació i ens trobareu a l'edifici Vèrtex, a la planta baixa. El nou espai ens permetrà més complicitat amb programes propers de l'àmbit del compromís social universitari, com UPC Sostenible, Nexus 24, Igualtat, Inclusió i Alumni.

• La UPC posa en marxa 63 projectes de cooperació internacional, cooperació local i educació per al desenvolupament, a través de la 27a Convocatòria d'Ajuts del CCD.